Модуль7
Опрацювавши матеріал даного модуля я ще раз переконалася у тому, що ІКТ значно розширюють можливості вчителя та учнів в навчально-виховному процесі. І межі цього роширення постійно зростають.Ще не так давно основним засобом знайомства з певним дослідженням була мультимедійна презентація чи буклет. Сьогодні набагато дієвішим є ведення власного блогу, який не лише показує підсумковий звіт, а й дає можливість побачити, обговорити й, за необхідності, скоригувати сам процес дослідження чи роботи.
Інформаційно-комунікаційні технології дозволяють нам контролювати хід навчання учнів (учнівські блоги, публікації, презентації), вмішуватися в цей хід навчання за потреби (якщо учні на якомусь етапі зупинилися і не знають як діяти далі), а також надають змогу оцінити процес навчання учня використовуючи мережеві опитувальники, комп'ютерні тести, демонстрація набутих знань у формі презентації чи публікації, а також продемонструвати готовий проект реалізований в електронному вигляді.
Приклад учнівської роботи, створений у цьому модулі відповідає цілям запланованого навчального процесу. Використання комп'ютерних технологій допомагає учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися, а також бути більш продуктивними і творчими. Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити, що саме варто очікувати від учнів при виконанні проекту, оцінити час, потрібний учневі, внести корективи у перелік умінь і навичок, необхідних для успішного виконання проекту
Модуль8
Опрацювавши матеріал даного модуля я ще раз переконалася у тому, що ІКТ значно розширюють можливості вчителя та учнів в навчально-виховному процесі. І межі цього роширення постійно зростають.Ще не так давно основним засобом знайомства з певним дослідженням була мультимедійна презентація чи буклет. Сьогодні набагато дієвішим є ведення власного блогу, який не лише показує підсумковий звіт, а й дає можливість побачити, обговорити й, за необхідності, скоригувати сам процес дослідження чи роботи.
Інформаційно-комунікаційні технології дозволяють нам контролювати хід навчання учнів (учнівські блоги, публікації, презентації), вмішуватися в цей хід навчання за потреби (якщо учні на якомусь етапі зупинилися і не знають як діяти далі), а також надають змогу оцінити процес навчання учня використовуючи мережеві опитувальники, комп'ютерні тести, демонстрація набутих знань у формі презентації чи публікації, а також продемонструвати готовий проект реалізований в електронному вигляді.
Приклад учнівської роботи, створений у цьому модулі відповідає цілям запланованого навчального процесу. Використання комп'ютерних технологій допомагає учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися, а також бути більш продуктивними і творчими. Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити, що саме варто очікувати від учнів при виконанні проекту, оцінити час, потрібний учневі, внести корективи у перелік умінь і навичок, необхідних для успішного виконання проекту
Модуль8
Цей модуль допоміг
мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
під час створення плану оцінювання опиратися на потреби учнів, враховувати іх
інтереси під час створення засобів для оцінки їх робіт
Це дієвий механізм підтримки учня, який
допоможе їм побачити та виправити чи удосконалити слабкі сторони в процесі
проектної діяльності на основі різних видів оцінювання: самооцінювання,
взаємооцінювання та оцінювання вчителем.
Система оцінювання сприятиме підвищенню самооцінки кожного учня, та навчить
їх скорегувати свою діяльність (працювати над собою, як особистістю). Вміти
оцінити товариша складно, оцінити себе - ще складніше. Система оцінювання дасть
мені можливість більш чітко спланувати як дії учнів, так і той результат який
отримаємо наприкінці.
Немає коментарів:
Дописати коментар