четвер, 3 липня 2014 р.

Рефлексія Модуль 5,6

Модуль 5
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Наскільки вдало та зрозуміло для учнів, вчитель зможе скласти план роботи над проектом, підтримувати та допомагати в ході роботи, залежить їх свідома та самостійна робота. Учитель повинен полегшувати взаємодію учасників проекту під час спільної діяльності; ненав’язливо допомогати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагоджувати комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності, правильно розподіляти час роботи учнів над проектом.
     Я змогла з’ясувати які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у навчально-виховний  процес, а саме знаходити потрібні мультимедійні ресурси, оцінювати їх важливість, надійність, об'єктивність, актуальність тощо А найголовніше учні отримують можливість працювати самостійно і в тій формі, яка зрозуміліша є для кожного з них індивідуально
Модуль 6
     Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами один з одним;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти, створені відеокліпи;
• змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших.   
·                     знаходячись на відстані один від одного учні завжди можуть використовуючи різні сервіси Веб 2.0, наприклад електронну пошту, миттєві повідомлення, чати, спілкуватися при виконанні одного спільного проекту
·                     в разі виникнення різних питань учні в любий час можуть звернутися за консультацією до вчителя
·                     при необхідності можуть створювати спільні документи в мережі Інтернет і працювати над ними спільно
:
·                     допомагати учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані,   пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті;
·                     організовувати роботу учнів по корегуванню  контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї  та ідеї інших  на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
·                     здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті,  належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
З усього того, чому я навчилась на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення власних блогів та ведення вікі-сторінок, засвоєння навичок ХХІ століття.

У цьому модулі ми обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;

Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.

Немає коментарів:

Дописати коментар