Модуль 5
Модуль 6
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів. Наскільки вдало та зрозуміло для учнів,
вчитель зможе скласти план роботи над проектом, підтримувати та допомагати в
ході роботи, залежить їх свідома
та самостійна робота. Учитель повинен полегшувати взаємодію учасників проекту
під час спільної діяльності; ненав’язливо допомогати групі чи окремій людині в
пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагоджувати комунікативної
взаємодії між суб’єктами діяльності, правильно розподіляти час роботи учнів над
проектом.
Я змогла з’ясувати які зміни може внести
використання Інтернет-ресурсів у навчально-виховний процес, а саме знаходити
потрібні мультимедійні ресурси, оцінювати їх важливість, надійність,
об'єктивність, актуальність тощо А найголовніше учні отримують можливість
працювати самостійно і в тій формі, яка зрозуміліша є для кожного з них
індивідуальноМодуль 6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх
учнів, а саме:
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами один з одним;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти, створені відеокліпи;
• змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших.
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами один з одним;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти, створені відеокліпи;
• змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших.
·
знаходячись на відстані один від одного
учні завжди можуть використовуючи різні сервіси Веб 2.0, наприклад електронну
пошту, миттєві повідомлення, чати, спілкуватися при виконанні одного спільного
проекту
·
в разі виникнення різних питань учні в
любий час можуть звернутися за консультацією до вчителя
·
при необхідності можуть створювати спільні
документи в мережі Інтернет і працювати над ними спільно
:
·
допомагати учням, які мають питання з теми
дослідження, недостатньо організовані, пропуситили частину занять,
але бажають приймати участь у проекті;
·
організовувати роботу учнів по корегуванню
контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні
ідеї та ідеї інших на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
·
здійснювати аналіз очікувань учнів від
роботи в проекті, належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання
працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності з
технологіями веб 2.0 тощо.
З усього того, чому я навчилась на цьому тренінгу, на мою
думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення власних блогів та
ведення вікі-сторінок, засвоєння навичок ХХІ століття.
У цьому модулі ми обговорили проблеми безпеки роботи учнів в
Інтернеті.Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці
та спілкування при виконанні завдань проектів;
Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.
Немає коментарів:
Дописати коментар